Står still

Är så dålig på att uppdatera.

Träningen går jättebra, men jag håller mig inte enbart till nutrilett..
Vet inte riktigt hur jag ska komma igång igen, det måste ju ske snart.
Kanske ska köpa hem enbart cambridge? Det är ju gott och dyrare än nutrilett så då vill man ju inte direkt fuska och slänga pengarna direkt i sjön.

Det får nog bli så.

Fick förresten höra av min träningskompis idag att jag var såå duktig och har fått ett mycket bättre flås, när vi var ute och sprang.
Det kändes riktigt bra att höra :)

Kommentarer
Postat av: J

Jag hörde att du till och med var snäppet bättre än din tränings kompis.. Du gör det så jävla bra, flytta hit och peppa mig ist! ;) Puss på dig, så ses vi ihelgen!

2011-05-03 @ 11:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0