Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: anna

Hej,

Jag tycker du ändå ser fin ut på bilden. :) Men kul om du vill gå ned lite i vikt. Jag har gjort detsamma. I 13 år hetsåt jag och lyckades sluta samma dag jag lämnade sverige, dvs bytte omgivning. Nu är jag tillbaks i Sverige, men med en annan självbild och väger numera 61 kg. Som mest vägde jag ca 72 kg, och det var 2006. har pendlat. är lite svårt att hålla vikten trots att jag äter extremt hälsosamt. Men iaf... 61 nu är inte så farligt, och jag går alltid ned på sommaren. Eftersom man kan cykla extra mycket varje dag och sånt. Vill gärna gå ned lite till. Men gör redan så gott jag kan och är ganska nöjd. Är 163 lång. :) Kul! Det kommer gå bra för dig.

2011-03-01 @ 03:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0