Tillbaka!

Nu är jag tillbaka!
Har inte hänt något alls på vågen sen sista vägningen. Stog verkligen still många veckor. Men nu, efter en vecka med lchf så ser det ut så här:

Startvikt: 93 kg
Längd: 169 cm
Vikt vecka 1: 87.7 kg
Vikt vecka 2: 88.1 kg
Vikt vecka 3: 87.0 kg
Vikt vecka 4: 86.5 kg
Vikt vecka 5: 85.8 kg
Lchf vecka 1: 83.1 kg
Viktminskning:
-9.9 kg

Inte alls dåligt. Har inte känt mig hungrig eller sötsugen i veckan alls. Men första 3 dagarna kändes det som att jag skulle spy hela tiden..

Kommer nog att fortsätta tills jag är nöjd med min vikt, vi får se hur lång tid det tar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, här kommer ett recept.



2dl sesamfrön

2dl ost

1msk fiberhusk

1tsk bakpulver

3 ägg



Bred ut det på bakplåtspappaer och grädda i 225grader i 8 minuter.



Lycka till!

2011-08-02 @ 09:17:18
URL: http://frida.intercorner.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0