Dag 18

Insåg precis att jag hade överskott på kontot! Inte dåligt alls av mig såhär slutet på månaden.
Men jag antar att det är pga av pizzor, hamburgare och alkohol som inte inhandlats denna månad.
Kanske blir nått snyggt klädesplagg när jag dragit ihop mig lite mer :)

Har iallafall bestämt mig att jag ska köpa hem några cambridgepåsar så att jag iallafall äter 1 sån om dagen. Då kan man iallafall se fram emot måltiden, nutriletten bäves man över..
Men cambridge är dyrt så jag tänker inte gå över helt på de.

Jag har träningsvärk, riktigt träningsvärk. Har inte haft det på mååånga år! Senast jag hade det var när jag red galoppintervaller på en galen häst :P

Nu blir det en cigg, det är däremot något som jag väljer att unna mig då jag inte äter. Har en förmåga att bli väldigt röksugen när jag inte äter. Men jag röker bara när lillen inte är hemma och bara ca 3 cigg om dagen. Rökte i 7 år och slutade i samband med graviditeten. Sen har jag rökt ibland på helgerna efter graviditeten och jag är inte alls rädd att falla tillbaka i ett beroende. Kan säga att det är 10000 ggr svårare att bryta matberoendet än att sluta röka. Så inget problem med rökningen, den slutar jag med när jag börjar äta igen. My word on it :)


Kommentarer
Postat av: J

duktiga du.. jag skäms jag.. har suttit vid datorn i 9h (!) 9 !!!!! Trots 5+ grader ute.. så nu ska jag fan ta mig till gymmet. Puss påre!

2011-03-19 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0