Dag 2

Har storstädat hela boendet, och efter det har jag ränt runt i massa butiker. Så jag har inte tänkt på mat en sekund idag! Känner mig lite seg nu. Men inte överdrivet hungrig.

Imorgon tänkte jag köpa andra smaker på pulvret, har ju bara nutriletts choklad och naturdiets pineapple hemma. Har provat naturdiets päron förut och den är riktigt go så jag köper nog hem en kartong av den. Däremot klarar jag inte av nutriletts varma soppor, och deras jordgubb- och skogsbärsmak. Det vänder sig i magen då jag bara tänker på dom...

Ne nu blir det kaffe, svart.


Kommentarer
Postat av: tjockisen

Jo det är sant, men känns endå som man lämnar ut sig själv. Får se om jag vågar :P Härligt med storstädning, behövs här med!

2011-03-03 @ 12:35:12
URL: http://trettiokilosresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0