Dag 24

Var sista gången idag på baspasset. Verkligen dötrist och segt har jag kommit fram till.
Just nu är jag dötrött och huvudvärk. Åt TVÅ sockerkaksskivor tidigare idag, fick dåligt samvete på en gång och gick och kräktes upp dom.. Inge bulimivarning alls haha. Ne men det är vidrigt att kräkas och inget jag brukar göra så nu vet ni det. Så idag har det endast blivit 1 påse nutrilett och sockerkaka (som kom upp), och då straffade jag mig själv genom att inte äta nått mer på hela dagen. Hade iallafall energi till passet på friskis som tur var. Och nu har jag istället noll energi kvar och huvudvärk, var det värt det för en jävla sockerkaka? Neej!

Igår plockade jag upp min smalsäck med kläder från källaren, och det var mer kläder än jag trodde!
Då kanske jag slipper köpa en hel ny garderob :)


Och för er som undrar så var oopsieebrödet inte alls något för mig! Men kompisen tyckte däremot det var jättegott så pröva ni :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej..! Blir lite förrvirad ska du äta enbart soppa eller inte?

2011-03-25 @ 09:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0