Dag 25

Idag har det bara blivit nutrilett, precis som det ska vara!
Det är fan inte det lättaste att enbart äta dessa vidriga shakes...
Så därför blir det en del fuskande för er som undrar.
Men eftersom jag lovat 75 kg till den 19 Maj så är det bara att gilla läget.

Nu är det helg och det innebär stora frestelser..
Grabben kommer hem snart och jag har precis varit och handlat massa gott till han...

Jag ställde mig på vågen imorse och den visade en siffra som jag inte sett på säkert 2 år!
Då blir man motiverad ska jag säga er!

På affären idag köpte jag även gröna oliver och keso som jag har planer på att äta ikväll.
Men jag måste fundera lite. Räknar man kcal så får jag i mig ca 250 kcal på att äta ca 1 dl keso och 1 dl oliver och det är ju som 2.5 påsar nutrilett. Och idag har jag bara ätit en påse så jag har ju att ta av.
Men jag måste fundera på det där...

Drog även på mig en puma vindjacka som jag köpte för 2 år sedan som jag aldrig kunnat stänga. Den gick att stänga idag och jag såg inte heller ut som en uppstoppad gris i den! Så den kommer sitta perfekt om sådär 2-3 kg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0