Första promenaden

Jag och O körde första promenaden idag, hon staplade iväg i en jävla fart så det var bara att hänga med :P
Men jag saktade ner oss lite, annars hade jag nog däckat efter halva vägen. Har så fruktansvärt dålig kondis.
Redan på Lördag blir det första joggingpasset. 3 minuters jogging (se träningsschemat), jag kommer inte klara att springa i 3 minuter!

Och på Torsdag blir det pass på friskis och svettis. Ska bli riktigt spännande!

Just nu är jag så jäkla sugen på brieost! Är inte sugen på någonting som finns hemma som tur är. Har en förmåga att intala mig själv "bara den här lilla biten skadar inte"..... Men jag VET att om jag fuskar en dag så blir det 3 jobbiga förstadagar igen. Och det orkar jag inte med!

Har förresten redan bestämt vad jag ska äta till middag 1:a April, Ugnsstekt lax med löjromssås och ruccolasallad med fetaost, soltorkade tomater och oliver!


Kommentarer
Postat av: J

Är man bjuden på den middan eller ? ;) Nu ska jag ut och springa, hade sett framimot att jogga i vårsol men istället började det snöa... jäkla skit.

2011-03-09 @ 13:29:52
Postat av: Mia

Hallå!

Jag behöver också pepp!

Jag är 156 lång väger 74,4 :-(

När jag räknade ut mitt BMI så låg de på

30.1 = fetma! Då blev jag riktgt rädd.

Just nu kör jag pulver rent ut. KOmmer att köra i 2 dagar och se om de har någon verkan.

Måste gå ner i vikt pga av att här ska de göras barn:-D



2011-03-09 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0