Dag 6

I fredags hade min älskling en överraskning till mig. Hotellnatt med middag och frukost :) Så det kunde jag ju inte tacka nej till så det blev tapas med knappt nå kolhydrater alls och 3 glas vin, sen frukosten igår blev 2 smörgåsar. Middagen igårkväll blev bara kött, sallad och sås och alldeles för mycket vin :) Men det var jag värd. Frukost idag blev cambridge och middag blev rester från igår, kött och sallad.
Så det var ju inte en jättehemsk frossarhelg.

Imorgon kör vi tills torsdagmorgon, sen måste jag äta under torsdagen så jag orkar med att springa vårruset på kvällen.

Hur går det för er?

Kommentarer
Postat av: j

hörru, du är lite seg på uppdateringarna ;) Du har ju cykelmålet kvar!!!! :)

2011-06-03 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0